- SCHAAK
- DENKSPELLEN
- GO
- BRIDGE, TAROT & KAARTEN
- POKER & CASINO
- PUZZLES & BRAINBREKERS
- DARTS
Gelfand - Positional Decision Making in Chess
Gratis levering vanaf €69 (België, Frankrijk, Nederland, Luxemburg, Duitsland)
Veertien dagen lang!
Alle betaalkaarten geaccepteerd.
Specifieke referenties
16 ander product
Groot magnetisch schaakkoffer - Palissander
Prachtig magnetisch schaakkoffer uit ingelegd palissander. Opvouwbaar met gespen. Een ingenieuze opslagsysteem zorgt ervoor dat u mag controleren of er geen stuk ergens is gaan rennen.
Afmetingen van het open koffer: 40 x 40 cm. Hoogte van de koning: 7,62 cm
Ensemble scolaire (taille 5, avec housse)
Tapis vinyle souple vert ou marron et pièces d'échecs n°5 en plastique N/B feutrées, non plombées.
Pièces Staunton Meghdoot black
Pièces Staunton Meghdoot black triple plombage, feutrées cuir. Ces pièces conviennent à un échiquier dont les cases mesurent 55 ou 60 mm.
Schaakset voor slechtzienden
Op deze speciale schaakborden staan de zwarte velden hoger dan de witte velden zodat een blinde schaker het verschil tussen de velden duidelijk kan voelen.
De zwarte schaakstukken zijn ook aangepast. Deze hebben namelijk een ijzeren pinnetje op hun kop zodat de blinde schaker de zwarte stukken gemakkelijker kan herkennen. De witte schaakstukken krijgen uiteraard geen ijzeren pinnetje op hun kop zodat de schaker het verschil gemakkelijk kan herkennen.
Het bord en de stukken hebben een pen-en-gat constructie om ervoor te zorgen dat de stukken niet omvallen wanneer de schaker deze betast.
SILMAN - The Amateur's Mind
This book takes the student on a journey through his own mind and returns him to the chess board with a wealth of new-found knowledge and the promise of a significant gain in strength. Most amateurs possess erroneous thinking processes that remain with them throughout their chess lives. These flaws in their mental armour result in stinging defeats and painful reversals. Books can be bought and studied, lessons can be taken -- but in the end, these elusive problems always prove to be extremely difficult to eradicate. Seeking a solution to this dilemma, the author wrote down the thoughts of his students while they played actual games, analysed them, and catalogued the most common misconceptions that arose. This second edition greatly expands on the information contained in the popular first edition. 442 pages